Thursday, June 27, 2013

Plaja de rozmarin

Se-ngeninează de zi
prin tăria zării se crapă lumina
și ultimele umbre ale nopții se ascund în faldurile cămășii de nisip

aici e plaja de rozmarin

aici marea poartă o salbă de pescăruși azurii
icnetul cărora destăinuie glasul tuturor mărilor mele

aici e plaja de rozmarin

aici gîndurile se fac ghemuri...ghemuri de nisip
și se risipesc pierdute..în moalele malului ce duce doar spre mare, 
și niciun drum nu duce la tine...

aici e plaja de roz...marin.



3 comments:

  1. Mulțumesc...dacă mă revii poate îmi spui cum ai semnat cu facebook-ul meu, numele tău îmi deschide pagina mea..

    ReplyDelete
  2. Nu a semnat cu facebook-ul tau, a scris la site personal facebook.com, iar asta se deschide si arata profilul oricarui om care e logat la moment.

    ReplyDelete