Wednesday, June 26, 2013

Nunți de peste hotare

Am fost invitată la trei nunți în ultima lună. Și precum nu am fost niciodată la o nuntă peste hotare am început a avea preocupări noi: estetice și pecuniare. După ce am rezolvat aspectul garderobei (una dintre nunți e la un cuplu musulman și "cununia" va avea loc în moschee), am realizat că nu știu dacă trebuie să merg cu un dar sau cu un ban..și am început a întreba pe la colegi care e eticheta nupțială în Londra. Primul sfat a fost să întreb de cuplu care sunt preferințele lor...


Care va să zică bani.

Cîți?

Cît se cuvine la noi prin Moldova a se pune la o nuntă? Cînd au fost părinții mei ultima dată la o nuntă cîțiva ani în urmă...am înțeles că e rușinos să mergi cu mai puțin de vreo 300 de euro...

Așa... dacă la sărăcia noastră 300 e mediocru...păi, aici..în poalele reginei, cît s-ar cuveni? 

Am apelat la un coleg experimentat care mi-a trimis acest răspuns: 

"[...] My closest friend got married and I gave him/her 250. Normal friends - 20, more normal friends - 50 :)"

Am fost surprinsă...plăcut. Mai sunt și nunți non-profit pe lumea asta unde mirii nu numără bancnotele a doua zi, unde nu se caută cea mai luxoasă limuzină..și cel mai frumos tort...unde rochiile de mireasă se cumpără în mai puțin de oră...

iar de nu era așa o nuntă...o inventam eu :)

p.s. vă las un cîntec de leagăn..de somn ușor





No comments:

Post a Comment