Tuesday, December 25, 2012

Erotic Lounge

Am intrat cu inima chircită de hormoni şi frica mărului... Pridvorul mi se păruse mai lung decît de obicei, şi mi-aş fi dorit ca viţa-de-vie să fie mai deasă. Încercam să stăpînesc încordarea coapselor prin paşi mici, răsfiraţi, să nu observe nimeni că mă grăbeşte înăuntru un instinct abia trezit pe care îl descopeream nepregătită. Îmi simţeam mîinile mai lungi decît de obicei, nu aveam unde le pune, păreau descusute de corpul ce acumulase o energie...stranie.

Cînd am ajuns la uşa albă din lemn, am simţit că vocea mi se pitulase în adîncul gîtlejului, am făcut palma fuior şi am ciocănit uşor...

Scîî-îî-r-ţ..se desfăcu uşa din lemn, lăsînd întunericul dinăuntru să curgă afară printr-o fisură prin care încăpea doar şoapta: " - Tu eşti? - Da, am şoptit eu." Întunericul ce ieşise se făcuse mai mare, lăsînd să îi văd ochii de culoare peştelui fiert.

Am intrat încet ca un hoţ. Am descălţat ghetele de glod, am încercat să le dosesc într-un colţ. În casă mirosea a sobă caldă. Mi-am adus aminte că nu mîncasem nimic după ce mă întorsesem de la şcoală. Mi-am dat seamă că ţineam în mîini cartea de matematică..ca pe o evanghelie. Mă gîndeam că în orice clipă pot refuza, pot ieşi din casă sau putem face exerciţiile la matematică împreună.

Cîteva voci răbufniseră toate odată în adîncul meu..unele veneau din pîntec, altele din tîmple...pînă cînd paşii m-au adus în cămara învăluită de o lumină opacă difuzată de o veioză bătrînă. Lumina ei dezgolea fotoliile odihnite, măsuţa de lemn pe care se ofilieau cinci tufănele de culoarea sîngelui uscat, patul neatins...

Ea se apropiase tiptil de sertarul cu lăcat pe care îl desferecase cu uşurinţa unei mîini antrenate şi cu două degete îl scoase din sertar. Mîna ei înmănuşată mă înfiorase...şi totuşi m-am apropiat să-l văd mai bine. " E foarte fin", îmi spuse ea..."şi nu aş vrea să lăsăm urme pe disc." Mă invitase cu privirea să iau loc, iar singurică a mers la măsuţa de lemn pe care stătea liniştit un gramofon. Încuibase discul de vinil în şaua aparatului, potrivise piscul peste disc...şi revenise în fotoliul de lîngă mine.

"Mama mea îl ascultă cînd tata e plecat de-acasă pe mult timp.", şopti ea. Eu nu am răspuns...Priveam coperta discului pe care era scris "Erotic Lounge" şi nu mă puteam dumeri ce totuşi înseamnă..erotic.


1 comment:

  1. Vă urez şi eu un An Nou fericit! Din păcate nu vă pot ajuta, eu pun linkuri la blogurile care îmi plac, nu la comanda sau interesul cuiva. Oricum promit să vă vizitez. Poate îmi va plăcea blogul.

    ReplyDelete