Tuesday, December 25, 2012

Carne de post

Eu nu înţeleg conceptul "carne de post" de pe rafturile magazinelor. Adică eu înţeleg că magazinele vor vinde orice ce se cumpără, eu nu înţeleg cum cineva posteşte cu carne. Te abţii de la eticheta "de frupt" pentru un titlu la fel de vaporos ca "împărtăşit". Dumnezeu nu e inspectoratul fiscal pe care încerci să-l păcăleşti prin tertipuri legale...pentru a fi cu "impozitul în rai" plătit. Cel puţin nu Dumnezeul meu. Şi eu nu am nicio treabă cum ţin alţii post...pur şi simplu, nu înţeleg de ce să te chinui să posteşti cu carne.

Dumnezeu nu ne vrea sfrijiţi, slabi, anorexici, bolnavi, lihniţi de foame sau întristaţi. Nu cred nici că e un exerciţiu de supunere, o demonstraţie de dragoste...E un exerciţiu de a ne face mai puternici, de a ne învăţa a renunţa la ceva la care ţinem...pentru că se întîmplă în viaţă să pierdem joburi, iubiţi, prieteni, părinţi...şi trebuie să ştim a accepta că viaţa nu are întodeauna gustul pe care îl vrem...gustul de frupt...


No comments:

Post a Comment