Monday, October 15, 2012

Ruladă de porc cu năut

În ultimul an de universitate am descoperit că îmi place să gătesc. Poate pentru că era întotdeauna cineva lîngă mine să mă ajute, poate pentru că îmi erau aduse toate produsele de-a gata (mură-n gură), poate pentru că era cineva care să îmi spună că gătesc gustos şi că mai vrea...dar am început să gătesc.

Azi am gătit pentru prieteni. Au zis că a fost bun. Şi mie mi-a plăcut. Dar mai plăcut a fost să răsfoiesc cartea de bucate, citind fiecare reţetă, gîndindu-mă care din ele ar fi şi gustoasă, şi nu prea costisitoare...apoi a fost interesant să mergem toţi la măcelar, după cumpărături...să umplem casa de tigăi, conserve, crătiuţe, vorbă şi gîlceavă în două cu bolboroseala uleiului...apoi a fost frumos să aşezăm masa împreună, să îi văd cum se laudă pentru ispravă, cum se bucură de bunătatea bucatelor, cum mă laudă de Michelin.. cum spălăm vasele împreună...cum petrecem timpul împreună. Cred că de asta îmi place să gătesc.




5 comments: