Sunday, October 7, 2012

Marea

Iubesc marea...în toate anotimpurile, în toate culorile, în toate vînturile. Vin la ea mereu pentru a-mi reaminti că sunt lucruri mai sărate decît lacrimile, sunt zbuciumuri mai dezlănţuite decît furtuna unui gînd, sunt adîncimi mai profunde decît mormîntul unei iubiri...iubesc marea. Lîngă ea pot fi femeia  ce îşi îneacă gîndul amar lăsînd pletele să se răsfire în mii de drumuri ale minţii, copilul fericit ce prinde soarele de pe obrajii calzi, culegînd nisip în palme, omul ce caută un drum, un sens, o povaţă...lîngă ea pot lua orice vîrstă, pot lua orice surîs, orice umbră...

Azi am stat ore în şir privind-o..şi fiecare val al ei ce spăla malul, mai lua cîte-un un gînd din mine..lăsîndu-mă mai limpede, mai bună, mai curată. Murmuram un vers ce părea a se legăna şi el printre valurile mării..I feel it in my fingers, I feel in my toes...





Meduze şi coldplay...

http://www.youtube.com/watch?v=Gt1MdrXi2nc


5 comments:

  1. the coldplay song!!! am s-o ascult deseara innainte de culcare, ai asa o voce gingasa <3 imi aminteste de copilarie

    ReplyDelete
  2. calmează, nu-i aşa? Mai ales meduzele..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. oh, marea!
    eu cred că trebuie să existe un cuvânt în vreo limbă care să explice iubirea asta ”obsesivă” de mare, ce păcat că încă nu l-am găsit.

    ReplyDelete
  5. nici eu nu-l ştiu..poate e "marea" şi atît..todo está claro

    ReplyDelete