Sunday, July 31, 2011

Din primul

Am umblat halucinată cu o droaie de dorinţe şmîrcîind ca nişte sugari toate în lupta pentru primul salariu. Am lunecat de la Canon, la HTC, la lenjerie, la cărţi, la cămăşi, la tot ce am vrut cîndva...ca în final...să nu mai vreau nimic. Sunt fericită...de zilele mele lungi, de orarul meu nebun ce mă ţinteşte într-un mediu pe care l-am căutat lung, un serviciu ce îi dă timp liber puţin încît să ajung să îl administrez ca pe un medicament.

Şi totuşi ce îmi voi lua din primul salariu? Cred că e mai plăcut gîndul decît actul în sine..

Исполняя наши желания мы их теряем.. (Petrov Dumitru)


Un OST blînd..

12 comments:

  1. eu inca nu am job dar deja shtiu ca tre sa imi iau un tren! Imi sta bine in el...
    Dar fraza probabil a fost spusa si de altcineva, dar nu shtim de cine...
    Tu stringe bani pu NYC!

    ReplyDelete
  2. Dumitrelu..eu lucrez la o companie americană..aşa ca nu îmi fac griji de America..lasă-mă să mă gîndesc la chiloţei şi telefoane :)))

    ReplyDelete
  3. satisfacerea obţinuta de la shoping se taie imediat dupa ce întinzi cardul de credit

    ReplyDelete
  4. nu ai nici o șansă să mai ții minte pe ce ai dat primul svanț luat pe fluturaș. știu ce spun pt că nu țin minte nimic nici despre banii din primul an!!! :) așa că dacă ții neapărat la memorii, ia un lucru mai scump și bagă și o inscripție pe el.
    salutări și felicitări pentru titlul de laureat. -))))

    ReplyDelete
  5. Inscriptia e aici, Atra! :)

    Mersi, ceremonia oficiala e in octombrie..

    ReplyDelete
  6. Jenelu, m-am gindit si la asta desigur..a fost primul lucru la care m-am gindit..doar ca imi va fi greu sa-l iau din urma mea peste tot...dar pian voi avea! :* Mi-i dor de tine.

    ReplyDelete
  7. Cam ce salar primesti lucrind la o companie americana

    ReplyDelete
  8. omu' e de la Fisc și își vrea partea. -))
    tot acolo îți poți lăsa și inscripția, dacă nu vrei să o lași pe vreun Parker. -)

    ReplyDelete
  9. eu de fapt vorbesc foarte deschis despre chestii pecuniare...şi accept întrebarea cînd e pus cel puţin în rpivat, dar pe blog chiar mă simt ca la FISC. Acum Atra, spune-mi cenu stiu eu despre Parker.

    ReplyDelete
  10. eu nu știu ce știi tu, dar sunt sigur că dacă mi-ași fi luat unul prin 2000 parcă, acum ași fi știut mai bine pe ce s-au dus primii bani -)). mai mult chiar, ași fi reținut chiar și data exactă -))

    ReplyDelete