Thursday, January 20, 2011

Toate au un timp al lor



Hai să uităm că ne-a fost trist în doi,
Şi să uităm că ne-am uitat odată,
Să mai uităm cum ne-am pierdut de noi
Şi –am dat cu împrumut simţirea noastră toată.

Hai să uităm că am iubit pe rînd
Că ne-am rănit pe rînd cu-ale noastre interese
Că am visat pe rînd la antonime fericiri
Că am uitat cum e cu-adevărat să-ţi pese.

Şi dacă peste ani-ţi vei aminti
Ce calde îmi erau scrisorile de dor
Nu te mai chinui cu triste amintiri
Căci toate au un timp al lor.


5 comments:

  1. astea mi-au placut, precedentele - nu. te-ai apucat de scris? -D

    ReplyDelete
  2. andrei,

    iar tu ţi-ai amintit de mine?

    deja-vu,

    poza asta spune multe..

    ReplyDelete
  3. poate nu las comentarii dar intru suficient de des pe aici asa ca nu e chestie de amintit -))
    la multi ani! (aici e chestie de amintit -D)

    ReplyDelete