Thursday, January 20, 2011

Мы любим тех, кто нас не любит. Мы губим тех, кто в нас влюблён.

Мы любим тех, кто нас не любит.
Мы губим тех, кто в нас влюблён.
Мы ненавидим, но целуем.
Мы не стремимся, но живём.
Мы позволяем не желая.
Мы проклинаем, но берём.
Мы говорим и забываем.
О том, что любим, вечно лжём.
Мы бесконечно созерцаем,
на искры глаз не отвечаем.
Мы вечно чувствами играем,
но забываем лишь о том,
что любим тех, кто нас не любит,
что губим тех, кто в нас влюблён...

Nu cunosc autorul...




7 comments:

  1. e o lege ciudata a firii. de atatea ori, ne ciocnim dureros de validitatea. apoi uitam si iarasi iubim pe cei care nu ne iubesc... :(

    ReplyDelete
  2. ...alaltăieri am compus și eu ceva la temă. au ceva adevar in ele (din păcate). acum trudesc asupra melodiei. -cel mai trist din lume- sau -lacrimogen bluz- așa se va numi piesa...

    ReplyDelete
  3. Jim,

    cel mai trist din lume - îmi place mai mult. Să-mi laşi şi mie un link spre tine.

    Apropo, cum gpseşti noua mea coajă?

    ReplyDelete
  4. ...duc tratative cu s. va fi dupa chipul si asemanarea ta :)...

    ReplyDelete
  5. Jimmy!!!

    Mersi mult...aşa şi-l vreau: după chipul şi asemănarea mea!!

    Îmi vine să te cuprind!

    ReplyDelete