Sunday, May 23, 2010

De ce scriu versuri

Nu pentru că am talent, nici stofă n-am. Vreau să cred că am personalitate, dar nu e ăsta motivul din care scriu versuri. Nu gîndesc în rime, şi nici nu gîndesc ritmat. Nu vreau să scriu cărţi, nici poetă nu vreau să mă fac. Ceea ce scriu eu - e ca rîul...curge, nu filtrează nimic, ci dimpotrivă..e tulbure, nămolos uneori, căci scriu versuri pentru a acoperi cu un scut..ceea ce nu vreau să se ştie, dar am nevoie să strig. Ceea ce e foarte intim, dar am nevoie să răbufnesc..şi răbufnesc în versuri...e un fel de plîns. Da, un fel de plîns de cele mai multe ori.


10 comments:

  1. Cind faci lucrul, vreau sa-l vezi la 100% calitate si inspiratie.. nu la 90% sau 99,9% Valoarea se creaza din perfectiune, fii artist si gata... ca a scrie nu inseamna doar ce ai chef... inseamna sa lasi ceva nu numai pentru maine, dar ceva si pt 10 ani mai tarziu.

    ReplyDelete
  2. well..imi pare rau sa te dezamagesc Anonim, eu scriu doar cind am chef.

    ReplyDelete
  3. Well, Fii atenta la vorbele tale ca ele iti vor fi actiunile,
    again, Fii atenta la caracterul tau, ca el iti va fi destinul. ;)
    Spor, si chefuri cit mai multe !!!

    ReplyDelete
  4. Mersi, pari a fi un personaj ff cumsecade, scuze, poate ar trebui sa ma adresez la Dvs, dar neavind niciun reper, si stiind ca de cele mai multe ori ma viziteaza prieteni - zic la tu. Mesajul tau a sunat ca o maxima, sa nu zic premonitie..sper sa nu-mi fie destinul precum caracterul...desi daca sa ma privesc mai dulce..nu-s chiar asa de rea :)) Is reaa-reaa...dar tot la bine sper. Si il doresc tutoror. Mersi mult, sper sa am chefuri multe si respectiv posturi cit mai multe :)

    ReplyDelete
  5. Stii, am sa-ti propun o tema cred ca destul de interesanta as zice daca te-ai uita putin la ea din perspectiva a ceea ce esti tu. Cum iubesc jurnalistele, ar fi ideea, si dece ajung sa se impace mai bine cu hartia decit cu omul real in fata.. Dece isi varsa amaruri si inalta pina la cer laurii iubirii lor, care defapt este doar o hartie scrisa cu ceva frumos...
    Gindeste-te si vezi, daca iti apare pofta, sau Maria sa Cheful :)
    Merci de apreciere,(mai sus) si de asemenea, nu ma repet cu acelesi urari.

    ReplyDelete
  6. dar stii ca nu sunt jurnalista, presupun ca da? tema e ff interesanta, dar sa fie asta vreo aluzie la cum ca eu iubesc mai frumos in scris? De unde ai sti cum iubesc in realitate? Sau poate e doar o tema. Din pacate, nu pot scrie despre asta..caci nu stiu cum iubesc jurnalistele..iar eu in scris prefer sa iubesc mai putin.

    ReplyDelete
  7. Mi-am facut o parere ca parca, ai apartine, jurnalismului.. dar, No, bine... succes in scris, si in iubiri frumoase, mai reale decit hirtia si cu ce e scris pe ea...

    ReplyDelete
  8. eu cred ca arta e subiectiva, e izvorata din sensibilitate. nu e ceva programat, mecanic, nu e o profesie. e o vocatie, poate. iar atunci cand intevin termeni gen responsabilitate, posteritate, nemurire, nu faci decat sa-ti alterezi propriile creatii, cu orgoliu si vanitate.

    mie imi place enorm cum scrii. tocmai pentru ca, fie cu versuri sau texte, imi transmiti naturalete, imi transmiti o stare. cred ca trebuie sa scrii atunci cand simti si sa o faci asa cum simti. bafta!

    ReplyDelete
  9. Mersi mult..m-ai facut sa zimbesc dis-de-dimineaţă. Sper să ne mai vedem pe aici, Mihai. O zi frumoasă!

    ReplyDelete