Thursday, May 13, 2010

Alo! Ce an? Planeta Pămînt?

Auuuu!!! Mai este cineva pe aici? Lumeeee? Pustiu şi rece? Părăginit, uscat? Muzica se-nnoadă-n cîlţi, comentariile nu se întrevăd de praf...gînduri uitate.

Iertaţi-mă! Primiţi-mă înapoi! Eu am revenit!

Am intrat umilă de tot pe acest tărîm, mi s-a făcut ruşine c-am lăsat toate aici fără pază şi dragoste, nici zăvor, nici apă la drumeţi, nici soare, nici ploaie...nici eu.

V-am uitat din mai multe motive, dar promit că stau pe-acasă...pînă nu-mi saltă mintea-n cer din nou.

Sunt fericită, şi obosită..şi zîmbesc!

Noapte bună, prieteni.

6 comments:

  1. ţi-am citit blogul din fir a păr şi aşteptam cu nerăbdare articole noi. mă bucur mult că vei scri iarăşi :)

    ReplyDelete
  2. Bine v-am găsit şi vă mulţumesc că nu m-aţi uitat! Tanciu, mersi de apreciere..să ştii că e tare cald şi dulce comentariul tău :) Mersi.

    ReplyDelete
  3. si eu am intrat pe blogu tau sa vad ce-ai mai scris nou, si sa mai ascult din muzica de aici :) Astept noi texte, noi ginduri, noi emotii de la tine, scumpa Irinel :*

    ReplyDelete
  4. Welcome back :*
    Astept sa-mi bucuri ochisorii cu ceva din indraznetele si coloratele tale idei :)

    ReplyDelete
  5. Va multumesc ca mai sunteti pe aici. :)

    ReplyDelete