Friday, November 14, 2014

The Power of Habit by Charles Duhhig

Eu sunt o fire egoistă, uneori într-atît de egoistă încît citesc o carte şi nu vreau să o împart cu nimeni, cu nimeni. Nu vreau să spun nimănui că este aşa o carte bună. 

Dar în ajun de Crăciun, e greu să nu fii bun, de asta mă împart cu voi, căci sunteţi puţini oricum. Dar cu o condiţie, nu mai spuneţi la nimeni despre dînsa. Să o citim doar noi. Da' nu, nici voi să nu o citiţi, o mai citesc eu o dată pentru voi...şi eu ziceam că sunt egoistă? Bunătate de suflet...

Charles Duhhig e reporter de invetigaţii la New York Times. Are multe premii şi face parte din finaliştii Pulitzer Prize 2009. Păcat că doar o carte are...

Acum doar un pic despre carte, foarte puţin încît să nu vă fie prea interesant. Cartea e despre exact ceea ce scrie în titlu, fără aghezmuieli, fără vaguităţi. E o proporţie potrivită între o intelectualitate profundă (psihologie, istorie, marketing) şi practicitate...Deşi cartea nu e ficţiune desigur, are magnetismul unui thriller...împleteşte cîteva istorioare care se explică reciproc, şi deşi le înnoadă atît de imprevizibil...ele se deznoadă atît de natural..

mai pe scurt, să nu o citiţi.

9

5 comments:

  1. apăi, nu-ți mai spun cât de tare m-ai intrigat acum, mai ales datorită psihologiei inverse.
    și altă nedumerire, ai tu cumva cartea în format electronic? :)

    ReplyDelete
  2. Tanciu, eu pregatesc bagajele...confirma te rog daca esti interesata si eu o aduc daca vrei. No pressure, nu te simti presata sa o citesti...e perioada sarbatorilor si poate preferi sa citesti ceva mai liric...;)

    ReplyDelete
  3. da, da...nu vreau să scap ocazia de a o citi. adu-o, te rog. :)

    ReplyDelete