Sunday, August 3, 2014

Tu m-ai învăţat

* A se citi pe muzica sub care a fost scris:





Tu m-ai învăţat că dragostea nu are hotare, nici vămi nu are, nici limite de viteză sau altitudine. 

Tu m-ai învăţat că dragostea poate aştepta zile, luni şi ani...şi în tot acest răstimp ea speră şi luptă. Şi lupta ei e frumoasă, căci ea răscoleşte colinele sufletului şi dăruieşte ce e mai frumos în noi celuilalt. Tu m-ai în învăţat că dragostea e darnică, e plină de imaginţie, e romantică.... E plină de mister şi intimitate, de simboluri..

Tu m-ai învăţat că dragostea le înfruntă pe toate, le poate pe toate...dragostea poate zbura, înota, răscoli avioane şi aeroporturi, trăi printre străini, suferi printre cei apropiaţi, evada spre o altă lume, dormi în trenuri sau pe plaje...dragostea le poate pe toate, ea le înţelege pe toate, le înfruntă pe toate...şi e fericită.

Tu m-ai învăţat că dragostea doare, că dragostea poate minţi, tu m-ai învăţat că doi oameni se pot plictisi în doi. Tu m-ai învăţat să mă aştept la puţin, la şi mai puţin, şi mai puţin...să mă aştept la nimic. Să nu mai aştept nimic. Tu m-ai învăţat să plîng. Tu m-ai învăţat să iert. Tu m-ai învăţat că pot ierta ce am crezut că nu se iartă, tu m-ai învăţat că încrederea rănită se cicatrizează foarte greu, tu m-ai învăţat să îţi permit să mă răneşti, dar tot tu m-ai învăţat să-mi oblojesc aceste răni, să nu mai sper nimic, să nu mai cer nimic.

Tu m-ai învăţat să fiu puternică, tu m-ai învăţat să mă respect, tu m-ai învăţat să ştiu ce vreau de la viaţă, tu m-ai învăţat să trăiesc fără de tine, tu m-ai învăţat să-mi fie vesel cînd altcineva, nu tu, spune glume...tu m-ai învăţat să mă simt frumoasă chiar dacă tu ai uitat demult despre asta, tu m-ai învăţat să învăţ să fiu fără tine...şi să fiu fericită...

Tu m-ai învăţat că dragostea e fără hotar, vamă, paşaport, limită de viteză sau altitudine...dar tot tu m-ai învăţat că dragostea expiră dacă e neglijată, dacă nu mai are principii sau valori în care să se regăsească...

De aş putea alege doar cîteva din toate aceste lecţii, tot pe toate le-aş alege...căci doar aşa învăţăm...trăind.





No comments:

Post a Comment