Monday, December 2, 2013

I finished it!

Greu, tare greu am mai cetit cartea asta... cînd am închis ultima pagină...mi s-a părut că arunc un bulgăre în sicriu. E un pic mai didactică, necesită o foaie şi un pix cînd o citeşti...depănînd regresii şi probabilităţi aplicate evenimentelor zilnice. Şi totuşi îmi plac astfel de cărţi din care furi nu doar cuvinte frumoase, ci şi aplicabilitatea unui adevăr pe care îl poţi utiliza la serviciu sau în viaţa de familie.

Aici am găsit ecuaţia care prezice destinul unui mariaj, aici am cunoscut despre ponderea amintirilor, aici am învăţat despre importanţa de a articula corect şi posibilitatea de a manipula o situaţie prin doar cuvinte. 

Mi-au trebuit aproape 4 luni să o închid. Adevărat că în acest răstimp, am citit pe ascuns alte cărţi..şi am avut momente cînd mai-mai...o dădeam naibii. Dar ce-i principiu, nu-i minciună. Odată începute cărţile se termină.

Un şapte sănătos, cărţulico.

Thinking Fast and Slow by Daniel Kahneman.

E o carte călătoare. Cine o vrea?




4 comments:

  1. Am o sugestie - Audio Book, Unele carti (nu toate) se asculta mai usor decit se citesc. Acesta e cazul pentru Daniel Kahneman, deoraece ideile sunt foarte interesante, dar foarte des se repeta, ceea ce eu cam plictisitor si greu sa citesti, dar e usor sa asculti, caci daca se repta ideea cind asculti, ea se memorizeaza. Oricum - bravo! Intr-adevar e o lectura complicata

    ReplyDelete
  2. mersi pentru sugestie, marinka. Nu prea am cind sa le ascult, my commuting time is rather short...dar am incercat sa ascult inainte de culcare, povesti desigur...de Dickens. Se adoarme foarte repede :)

    ReplyDelete
  3. sigur, îmi scrii te rog adresa ta poştala pe acest email irinadct@gmail.com

    ReplyDelete