Sunday, September 25, 2011

Vivara

De curînd mi-am schimbat parfumul...aveam nevoie de o schimbare, de o detaşare de mirosurile lîncede ce mi-au împăiejenit augustul şi septembrie, de o aromă care mi-ar colora un pic cearcănele. Am intrat în parfumerie debusolată şi am întins mîna ezitant spre cutii atrăgătoare adulmecînd dîrele de arome..apoi auzind o voce ce părea să aibă şi un nas expert...m-am îndreptat spre domnişoara asistentă ce vîna un cuplu.

Domnişoara mi-a obervat licărirea din ochi presupun încît veni hotărîtă spre mine şi mă stropi cu o licoare. Toate mirosurile astea grămadă mă tulburaseră, nu mai înţelegeam ce, a ce şi unde miroase...

....


Îmi mirosisem din nou braţul une mă stropise ea cu parfum şi pufnisem în rîs..mi se făcuse vesel, mi se făcuse bine nu ştiu cum...

eu nu schimb parfumurile des..sunt în căutarea celui care va fi al meu pentru totdeauna..

No comments:

Post a Comment