Sunday, July 18, 2010

Cascina Gobba sau cum să ajungi în Moldova cu metroul

Atunci cînd mi-e dor de ţară, găsesc Moldova mea şi în Italia. Este aşa un loc la un mal de Milano care se numeşte Cascina Gobba. Aici vin moldovenii de vineri seara cu "căruţele" lor, cu răsărită şi bere Chişinău, cu Maklere şi cu vorbă de-a casă şi fantasmic creează o micuţă Moldova...o micuţă Piaţă Centrală mai bine-zis. Şi eu vin pe aici cînd mama îmi trimite de-ale gurii. Intru, trag o gură de aer şi vreau înapoi în Italia.

Iar duminică se încarcă toţi boiereşte cu de toate...şi pleacă acasă. Iar urmele rămîn.




9 comments:

  1. Lorenza, de exemplu, povestea ca ii e frica sa mearga acolo simbata seara, caci toti sunt veseli (pentru ca beti)... tucma tii rusine... asta e..

    ReplyDelete
  2. eu, student fiind, gaseam aceasta moldova in mijlocul Bucurestilor, dar nu dura mai mult de 15 minute. timpul si locul actiunii - 18.45-19.00, peronul 11 al Garii de Nord inainte de plecare Prieteniei. -))
    salut, irinush. -)

    ReplyDelete
  3. Salut Atra, Radu, Andrei - cum te mai cheama? :))

    ReplyDelete
  4. atra, radu, andrei (ca la sampon)July 19, 2010 at 12:33 PM

    cum vrei tu - nu IMPORTA. -)))
    still in Italy? nu vrei sa schimbi moldova de doi bani (pardon zile) pe cea seculara (chiar daca de doi bani)? -))

    ReplyDelete
  5. @persoana cu multe nume/nici un nume

    De ce nu ai bunul simt macar sa te numesti clar, daca comentariile nu ti-s clare?

    ReplyDelete
  6. Moldovenii raman moldoveni si in Africa, din pacate. Foarte multa mizerie... :(

    ReplyDelete