Thursday, December 17, 2009

Hachiko - a dog's story

E un film minunat, cu o muzică ucigătoare, cu un mesaj dureros de frumos. Am privit filmul în 5. Eram 5 oameni de toate vîrstele, şi toate vîrstele plîngeau...

nu-mi aduc aminte cînd am mai plîns aşa pînă în gulerul cămăşii...de la tîrziu început pîna la bun capăt..

priviţi filmul de unul singur, sau maximum în doi pentru a nu stăpîni emoţiile.

Bazat pe un caz real,

Hachiko - a dog's story.

trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=FaS37E3gKOU

16 comments:

  1. Abia aştept să iasă la cinema, vreau să îl văd împreună cu iubtul.. să văd cum plînge, hihi hi şi cum vom plănge împreună pentru prima dată.
    Familia mea l-a văzut şi au plîns.. după cum am înţeles chiar trebuie să fii un insensibil să nu ai lacrimi.

    ReplyDelete
  2. il pastrezi si pt mine filmu?
    please..

    ReplyDelete
  3. Inca o data ma conving ca avem gusturi asemanatoare. Filmul e booooon. +1 la acei 5 care au ramas impresionati >:D<

    ReplyDelete
  4. Victorya,

    cred că la cinematograf a mers deja, numai dacă nu sunteţi în Moldova, poate îl mai rulează pe undeva.

    Dar, eu aş spune, că e un film cald, care transmite atîtea trăiri şi o muzică atît de duioasă....potrivit pentru nişte pereţi ai casei, o pătură caldă şi o batistă. :)

    Vizionare plăcută!! Îmi spui cum ţi-a părut.

    Tamarelu,
    eu l+am privit la alt computer, dar îl descarc acum şi dacă eşti cuminte şi mergi în Elveţia, eu ţi-l păstrez.

    :P

    Alinuş,

    e greu să nu placă filmul, tare greu. Dar aşa e, noi cu tine împărtăşim multe. :*

    ReplyDelete
  5. E super filmu, dupa ce l-am prvit a urmat o noapte de discuţii aprinse cu tema: ”câinele prietenul omului, etc.”!

    ReplyDelete
  6. ma duuc in Elvetia!! tu numa filmu descarca! :D

    ReplyDelete
  7. Bravo, filmul te aşteaptă..şi în italiană dacă vrei. :)

    ReplyDelete
  8. impresii puternice dupa ce am privit filmul.

    Am amanat vizionarea de cateva ori, dar doar pentru ca stiam ca e foarte bun si voiam sa il privesc fara eventuale intreruperi.

    sunt baiat, dar mi se umezesc ochii. Ideea din film m-a marcat puternic. Partea muzicala a fost foarte importanta in tot subiectul.

    Ce idee simpla, ce realizare remarcabila

    ReplyDelete
  9. Minunat Filmul!!!
    Multumesc Irina pt recomandare :)

    ReplyDelete
  10. ei, tu stii ca ce recomand eu e garantat bun :)

    ReplyDelete
  11. prea tare filmul. nu-mi vine sa cred. de o ora si ceva tot plang intruna :(( si nu ma pot opri :((
    prea trist. prea real. prea frumos :(((

    ReplyDelete
  12. Doar ce am vazut filmul.. am citit un comentariu si am vazut ca cineva a zis ca e baiat si ca i s„au umezit ochii..ei si eu sunt baiat si am plans de mi-au sarit ochii din cap..:)) .. foarte emotionant filmul.. :D

    ReplyDelete
  13. deci azi m-am uitat la scoala la acest film si nu stiam cum sa nu plang akolo in fata tuturor...stateam si ma gandeam...saracul caine dar cel mai trist a fost dupa ce a murit Parker(stapanul cainelui)!Filmul asta m-a uimit...mi-am stapanit emottile ft greu!

    ReplyDelete
  14. Razvy,

    eeeh, am zis eu că e film de privit de unul singur :)

    ReplyDelete