Saturday, December 12, 2009

* * *


plouă de jos în sus,
curcubeul îşi lasă solzii în gura unui foc de artificii...
Puh!


Plouă lumină, cîte oglinzi!
sunt fericită, tu?
Spuneai că Dumnezeu a c
reat ploaia unicoloră...
Nu citi, priveşte!
Crede!


dar mai bine priveşte...
E atît de frumos, ce bine că avem ochi!
Sunt fericită, tu?


Hai şi noi în gura puştii
să cădem peste brazi, peste vîrfuri de castel sau în coarnele unui ren
să cădem împreună oriunde
în lumină

...

Atunci merg singură,
dă-mi doar ploaia şi curcubeul,
ochii şi mîinile pentru a-mi stăpîni sufletul
care stă în gura în focului de artificii...
Puh!

verde, roşu, galben, albastru...















9 comments:

  1. fotografie: Oh Bei,Oh Bei, 7 decembrie 2009

    ReplyDelete
  2. Iata si confirmarea la comentariul lasat pt postul precedent!
    Eu m-as opri cu cititul aici: "sa cadem impreuna oriunde in lumina", +
    "verde
    rosu
    galben
    albastru...".
    Felicitari!

    ReplyDelete
  3. superb. versurile tale imi lasa o senzatie de bucurie si placere

    ReplyDelete
  4. "La vie en rose" ascultind imi imaginez ploaia prin care merg si o admir ...
    E o placere sa te plimbi prin ploaia care de parca te readuce la o viata noua ...

    ReplyDelete
  5. :)) ce frumoasa imagine mi-ai creat, iti multumesc

    ReplyDelete
  6. e foarte reusita....

    ReplyDelete
  7. Vă mulţumesc mult-mult tuturor pentru apreciere.
    :)

    ReplyDelete
  8. Frumusetea va salva lumea..
    Chiar si prin gindurile curate si ingindurate a unei fete ce isi asterne sensibilitatea pe blog :)

    ReplyDelete
  9. Mulţumesc, 7. Cred că mai întîi ar trebui să mă salvez pe mine. :)

    ReplyDelete