Saturday, April 5, 2014

hotel şi altele..

uneori, din nişte plămîni însetaţi de aer, cînt...sau pur şi simplu, ascult muzică uneori. Şi atunci îmi pare că trăiesc...conştient.
----------------------------------------
Am trăit azi. M-am trezit în braţele calde ale dimineţii, îndestulată de somn şi pernă. Am hoinărit prin Britsh Musem mai mult de o jumătate de zi, singurică sau în compania ghizilor...am cunoscut lutăria din Asia Mijlocie...şi Imperiul Asirian...apoi m-am lipit de cartea mea despre Michelangelo într-o cafenea încălzindu-mă de sticla unei ceşti de ceai de romaniţă...

----------------------------------------
Se apropie minutul cînd trebuie să decid...şi de ce pare cea mai grea decizie din viaţa mea? Oare de unde voi scrie pe blog în luna lui mai...oare voi mai scrie?


2 comments:

  1. De ce s-ar putea sa nu mai scrii?
    P.S: ma frapeaza cu cita tandrete,ardoare completezi golurile noastre launtrice..

    ReplyDelete
  2. voi scrie..s-au lămurit toate, au trecut

    ReplyDelete