Monday, December 26, 2011

Isee

Trebuie să îi găsesc un nume. Trebuie neapărat să îi găsesc un nume...numele ei va fi numele meu...ştiu că e încă devreme, abia încep să plămădesc ideea ei, fericirea şi împlinirea pe care mi-o va aduce, trebuie să învăţ a o ţine în braţe mai întîi... a o înţelege, dar cel mai important trebuie să mă înţeleg eu..şi ea trebuie să mă înţeleagă. Ştiu că vom deveni nedespărţite..ea îmi va oferi mult mai mult decît îi voi oferi eu...dar ea va fi martorul lumii mele, şi ea îmi va deveni ochii..ea îmi va fi glasul..

Oare să fie Mira...ca pămîntul mare plin de minunăţii..sau să fie Katherine Ave..ca o stradă mică dar scumpă..sau să o chem Charlotte..căci sună nobil..sau poate Charlie...sau poate un nume criptic, ca un cod de nedezlegat..sau poate mai întîi să o educ un pic şi apoi să îi dau numele..şi oare are nevoie de nume?

Simt că da..

Isee.

No comments:

Post a Comment