Sunday, October 23, 2011

Vis de busuioc

Mă voi scrie pentru că nimeni nu ne va înţelege şi pentru că nimeni nu va citi, şi dacă risc fericit să o faci tu..atunci nu vei afla nimic nou...dar vei afla că sunt amintiri ce mai miros a busuioc şi peste ani..

Şi deşi inima mea e anemică, preocupată de cele mai neimportante lucruri de pe acest pămînt care au fost inventate vreodată, noapte reuşeşte să o fure..să o poarte peste ţări, peste ani şi să o arunce în braţe..imaginar calde.

Cele mai rezistente amintiri vor fi ale tale. Cele mai moi cuvinte, tot ale tale vor fi. Şi tinereţea mea - va fi a ta.

___________________________________

Uneori avem un mare-mare vis...şi suntem neîmpliniţi, suntem agitaţi, suntem plini de speranţă că acel vis ne va face fericiţi, va umple viaţa noastră de un sens..necunoscut pînă atunci. Şi facem sacrificii, facem rugăciuni, facem planuri pentru a ne îndeplini visurile...şi ce mici suntem noi, ce necunoscători suntem noi în a ne apropia visuri ce nu sunt ale noastre, ce nu ne vor pe noi...doar ca suntem prea mici pentru a şti unde ne vor duce...unde ne vor lăsa, de ce ne vor priva...de asta nu cere nimic decît ceea ce ţi se dă spre binele tău...E prea ortodoxă fraza pentru un tînăr cu aripi lungi...dar numai Icar ştie despre ce vorbesc..

Doriţi-vă drumurile pline de lumină, drumurile pe care le cunoaşteţi ca finalitate pentru a nu sfîrşi pe un final de vis ce nu vă aparţine. Şi atunci cînd marele vis nu s-a îndeplinit...e doar motiv de fericire...La urma urmei, visuri sunt cu duiumul...alege un altul, unul mai mic, unul mai al tău, unul mai aproape...


5 comments:

  1. muzica e super. Ascultind-o parca mi-au crescut aripi si m-au inaltat desupra lumii acestea de nimicuri. E asa de bine in asa momente
    cind te mai poti retrage intr-un coltisor virgin ce a mai ramas in suflet si sa uiti pe o clipa de problemele vietii. Isca iti multumesc pentru acest post Jenica)

    ReplyDelete
  2. Iar eu mă gîndeam..oare cine se regăseşte în muzica ce îmi place atît de mult mie...ahh..şi eu mă înalţ..

    pup

    ReplyDelete
  3. Visele de aia si sunt frumoase ca sa ramana visuri. Deseori, implinite, dispar sau, si mai rau, se transforma in cosmaruri. Bine ai remarcat, ce ni se da - e spre bine finalmente. Poate e nevoie de timp pana ajungem sa constientizezi adevarul asta... fericirea nu consta totdeauna in realizarea visurilor, ci in puterea de a visa si de a ramane mereu tineri sufleteste.:)

    ReplyDelete
  4. Mi-a fost dor...pe unde mai sunteti?

    ReplyDelete