Saturday, August 13, 2011

Nunţi de peste hotare

Ieri colegul meu pregătea o lista...printre pauzele de Lavazze..tot pomenea el de o "lista nozze" ce urma să îi umple toată seara. Eu ştiam că el se căsătoreşte în curînd şi am presupus că lista se referă la luna de miere..o lista de destinaţii..şi mă gîndeam cu jind la unde oare mai pot ei zbura după Seychells...Pentru că am văzut că presupunerea mea nu întotdeauna încape în contextul discuţiei am hotărît să precizez:

- Ce înseamnă "lista nozze"?
- E o listă de cadouri pe care le vrei la nuntă..Mergi la un magazin, scrii pe foaie ce îţi place, preţul, adresa magazinului şi pui lista în plicul invitaţiei. Voi nu faceţi la fel?
 - Nu, noi de obicei oferim bani...Mai mult ca atît o astfel de listă în plicul invitaţiei m-ar putea ofensa.
 - Pe mine m-ar ofensa banii primiţi de la un prieten.
 - Da..probabil.




4 comments:

  1. da eu vreau surprize, nu materiale :)
    prezenta celor mai apropiati si lucruri marunte care ar da farmec momentului

    ReplyDelete
  2. pe mine m-ar ofensa si bani si cadouri.

    nu e necesar nici una nici alta.
    traditii aiurea.

    in cercul meu de prieteni din gimnaziu este interzis de a veni cu cadouri la zile de nastere :)
    oricum fiecare la ziua sa se va cheltui pentru organizare.

    nu stiu cum o sa fie cu nuntile.

    in rest, nunta cred treb sa fie relativ modesta, cu putini invitati. si fara cadouri sau alte chestii.

    ReplyDelete
  3. Interesant. Ce mult diferă obiceiurile! Nu m-aş simţi în largul meu să primesc o invitaţie la nuntă cu o listă pentru cadou. Dacă nu îmi permit să cumpăr acel cadou sau dacă nu îl găsesc?
    Tot aiurea m-aş simţi şi să merg la o zi de naştere fără cadou, asta apropo de ce spunea Alexandru.

    ReplyDelete