Wednesday, April 27, 2011

Сука

Azi, fiind foarte servil invitată să păşesc pe trecerea pentru pietoni de către un şofer (posibil) italian, mi-am adus aminte de o experienţă, cel puţin tristă, din Moldova.

Mergeam pe str. V. Alecsandri clătinînd notebook-ul pe un umăr. Prin apropiere de Bulgară, la o intersecţie T, la care lipsea semaforul, dar unde era o trecerea de pietoni şi un semn rutier, am păşit curajoasă deşi văzusem un careva vehicul la distanţă rezonabilă, i.e. nu ar fi trebuit să rupă frîna pentru a evita impactul. Evident a trebuit să încetinească un pic, dacă nu din cauză gropilor, măcar din politeţea regulilor de circulaţie. 

Şi ce credeţi că a făcut? S-a oprit cu nasul pe "zebră", a scos capul din maşină şi cu tot jivotismul unui moldovan mi-a strigat în urmă:

 - Сука!!!

6 comments:

  1. tak znakomo prozvucealo, mmogu uspokoiti ti ne odna:)))))

    ReplyDelete
  2. trebuia sa arati ”srednii paletz” :D

    ReplyDelete
  3. da da da, srednii paletz :D
    cu adevarat e f strasnic :D

    ReplyDelete
  4. si dat fiind situatia in cauza, devine tot mai greu sa convingi lumea sa ramana pe aici. RM ramane un loc de rahat pentru trai.

    ReplyDelete
  5. Fetele, eu ma tem ca ramin fara deget daca as indrazni sa-l arat.. :))

    Alex,

    shhh..hai sa speram..(dams, e usor sa speri fiind in Italia)

    ReplyDelete