Sunday, March 28, 2010

Oameni care admiră în glas

Îmi plac oamenii care rîd larg, care zîmbesc cînd plîng, care salută tare şi răspicat, care admiră în glas...da, cei care admiră în glas.

Am face lumea un pic mai bună dacă am admira în glas. Nu pe cei pe care îi iubim, pe care îi cunoaştem, ci pe cei pe care îi vedem în stradă, păşind străini alături de noi...

Ce-ar fi dacă din senin ţi s-ar spune că ai un zîmbet frumos, în stradă, un cineva, fără vreun interes, ci pur şi simplu, din bună intenţie şi din inimă sinceră..ţi-ar spune că ai un zîmbet frumos? Cred că ţi-ar mai fura un zîmbet şi ţi-ar însenina ziua.

Mi s-a spus o dată în autocar că am cercei foarte frumoşi. Fleac, da? Eu m-am simţit bine o zi întreagă...şi nu pentru că aveam cercei frumoşi...e plăcut să ţi se dăruiască bunătate. Pe acea domnişoară şi acum o ţin minte. Nu cred că o voi mai vedea vreodată, dar cuvîntul ei bun şi acum îmi răsună în căpucean, eh, sunt oameni buni...şi dacă am fi sinceri atunci cînd suntem pozitivi, am fi mult mai mulţi.

Încerc să-mi aduc aminte de cîte ori am admirat în stradă şi de cîte ori am tăcut dintr-un fel de ruşine nedefinită, de sute de ori, aş fi putut lumina de sute de ori feţe necunoscute, aş fi putut da glas emoţiei mele pozitive pentru a o împărtăşi şi altora.. dar am tăcut...

Nu o voi mai face. Îmi plac oamenii care admiră în glas.

15 comments:

  1. Uneori stau ]n bibliotecă și apare cîte unul care admiră în glas... nu am nimic contra lor doar că pămîntul nu e doar pentru unul, e important de înțeles că în afară de porci mai sunt și oameni.

    ReplyDelete
  2. mmm..sincer, nu te-am înţeles. Sau tu nu m-ai înţeles. Mersi de vizită :)

    ReplyDelete
  3. Mie odata mi-a spus cineva in microbuz ca ochii mei i-au inseninat ziua. :D Apoi a coborit rapid la urmatorea statie, parca rusinat... Nu am mai revazut persoana, dar ziua respectiva cu siguranta a fost una dintre cele mai bune din viata mea. :)
    Iata de atunci, incerc sa lupt cu sfiala si tacerea comoda, egoista chiar, ca sa impart gindurile astea bune cu cei care mi le genereaza.

    ReplyDelete
  4. Cu plăcere... articolul mea facut asociații cu unele situații, în rest e bun.

    ReplyDelete
  5. Teascul,

    să înţeleg că am primit o notă trecătoare chiar dacă ţi se pare că am copiat de la vreun vecin?

    :)

    ReplyDelete
  6. Da ai copiat ceva din interesele oamenilor... ai captat atenția. Cam ca leneșii din bibliotecă :)

    ReplyDelete
  7. Teascul,

    confuză rău...eu. Încă nu am înţeles dacă tre să spun mersi sau nu, dar mă bucur că treci pe aici. Pare bine.

    ReplyDelete
  8. Frumoasă muzica pe aici ... mulțumesc la fel.

    ReplyDelete
  9. Mersi, aici m-ai dezarmat - muzica de pe blog e o parte sensibilă a mea, şi o dată apreciată .. mă bucur foarte mult.

    p.s. în timpul apropiat mai adaug ceva frumos în playlist.

    ReplyDelete
  10. Din pacate exista prea multa lume care in loc de admiratie in glas nu face decat sa agate intr-un mod care deranjeaza. De aia cred ca si suntem sau ne simtit jenati de cele mai multe ori in astfel de cazuri. Prefer sa admir/sa fiu admirata pe/de cineva in glas numai daca mi-e cunoscuta persoana.

    ReplyDelete
  11. deja-vu,

    ceva exemple jenante? Nu ma refer la comentarii neroade facute de unii pentru a intimida, astea nu sunt nici sincere, nici fara vreun interes, si nici nu e dovada de admiratie...ci bataie de joc, desi daca sincer nu mi s-au intimplat din astea urite...

    daca le-am face fara interes, nu ar trebui sa deranjeze..dar e adevarat depinde si de receptor, nu doar de emitent...

    ReplyDelete
  12. hehe zilele astea in metrou o doamna ma privea din cap pina in picioare... iar cind a ajuns la picioare si a vazut pantofii mei cu funditze :D ce crezi? m-a privit in ochi si a zimbit sincer.... la care am zimbit si eu :D

    ReplyDelete
  13. Dezarmare plăcută, pasiunile se dezvoltă de sine stătător pe blogul tău.

    ReplyDelete
  14. Da, ar fi minunat daca am admira in glas si am da curs sentimentelor noastre pozitive in primul rind, ca in rest... avem parte de o multime de cazuri cind vorbeste doar ura si nemultumirea din noi. Pina la urma este vorba de gindirea pozitiva.

    ReplyDelete